Här är jag!
Jag är Johanna, 30årig tvåbarnsmamma som håller till i söderort - Stockholm.
Har ett förflutet med olika ätstörningar och ett grymt sockerberoende.
Trivs inte alls med min kropp och dess tyngd gör att jag inte orkar med, så nu jädrans ska jag kämpa mej ner till min trivselvikt på 62 kilo.

Hänger ni me?

Livsstilsresan till Mallorca:
Översätt:
Aktuell vikt | Veckans vikt:
  • 121008 - 63.9kilo
  •  
    Räkna ut ditt BMI



    BMI-tabell »

    Ads:

    Novembermånads träning:

    Ska kämpa hårt för att klara av alla dessa tider på plankan per dag.

    Hur man gör plankan kan du se här!


    Dessa övningar ska jag göra MINST 3 gånger i veckan.

    Hur man gör Jumping Jacks kan du se här!
    Hur man gör V-ups kan du se här!
    Hur man gör Squat Jumps kan du se här!
    Hur man gör Burpees kan du se här!


    Vill ni låna bilderna är det okej, men länka hit till bloggen då. :)

    8 Responses to Novembermånads träning:

    • Lisa says:

      Men guu, plankan utmaningen låter som en grej för mig! Jag har iofs missat 1:a och 2:a, men det gör inget-jag kör! Jag tror att jag ska skriva ut bilden, och sätta upp den så att jag kommer ihåg :-)

      Kramkram!

    • Lisbet says:

      Men hallå där – surfade runt med kaffekoppen i min hand och fastnade på din sida. Vad härligt att läsa om dina tankar och funderingar.

      Vill du ha lite mer pepp så har jag Gratis HälsoBlad med massor med inspiration och motivation för att leva roligare. Du får tips och pepp en gång i veckan i 8 veckor.
      Till årsskiftet planerar jag att nå ut med en gratis-app också.
      Ta vara på dig.

    • Jenny says:

      Hmm, kanske nå´t att börja med . Tack :razz:

    • Plankan är ju så sjuuukt bra!!!

    • Plankan är verkligen effektiv när det gäller att strama upp magmuskulaturen! Jag tror absolut att du kommer klara dina tider!

      Jag skriver också om hälsa, träning, mat och vikt…. nu ska jag med börja med plankan!;)
      Nu kör vi!

      Mvh

    • Linda says:

      tips, kör vanlig plankan först, sedan sidoplankan och sist plankan med hjälp av en stol! tar bara typ 15 min ger jätte fina resultat! fick rekomenderat att jag skulle köra 30 sek sedan vila 30 sek på varje set

      Kör hårt nu! ;)

    • Linda says:

      Hej! Mitt namn är Linda, håller på att kämpa med min vikt och försöka få ett bättre och sundare liv att leva. Hittade din blogg när jag googlade runt.
      Stämmer verkligen denna bilden? Att om man gör dessa övningar så bränner man 100 kalorier? :o
      Om det gör det så hade det ju vart grymt och kunna orka klämma in typ 3 sånahär pass per dag, då borde ju något mer hända på vågen iallafall, haha!
      Svara gärna tillbaka :) Har en blogg om min kamp att gå ner i vikt också, ifall du vill kika in ^^
      Grym blogg anyway! / Linda

    • sandra says:

      plankan är verkligen skit bra och lätt min favoritövning när det gäller träning av magen :D

    Kommentera

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

    Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    Prenumerera på bloggen
    bloglovin
    På Facebook:
    Pinga Frisim
    Träningsbloggar
    Viktbloggar - Dietguiden.com



    SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg