Här är jag!
Jag är Johanna, 30årig tvåbarnsmamma som håller till i söderort - Stockholm.
Har ett förflutet med olika ätstörningar och ett grymt sockerberoende.
Trivs inte alls med min kropp och dess tyngd gör att jag inte orkar med, så nu jädrans ska jag kämpa mej ner till min trivselvikt på 62 kilo.

Hänger ni me?

Livsstilsresan till Mallorca:
Översätt:
Aktuell vikt | Veckans vikt:
  • 121008 - 63.9kilo
  •  
    Räkna ut ditt BMI



    BMI-tabell »

    Ads:

    Vad som funkat och inte funkat för mej – Del2 [Träningen]

    Jag har testat hemmaträning, gym – styrka och kondition i gymdel, gym – program som core och step-up.

    • Det som funkar bäst på mej är att minst 2 gånger i veckan ta en promenad (i mitt fall har det varit barnvagnspromenader).
    • Träna gym 2-3 gånger i veckan, då 2 dagar kondition på crosstrainer, motionscykel, löpband och rodd och tredje dagen träna blandad kondition med styrka (tyngder).

    Tränar jag för mycket verkar jag inte bränna fett utan bygger enbart muskler (bränner såklart fett, men verkar inte som jag bränner lika mycket).

    Tränar jag ingenting får jag såklart inga muskler.

    Längtar nu galet efter vår och barnvagnspromenader.
    I höst kommer juh båda barnen gå på dagis, då blir det inte lika lätt med barnvagnspromenader. :p

    2 Responses to Vad som funkat och inte funkat för mej – Del2 [Träningen]

    Kommentera

    E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

    Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    Prenumerera på bloggen
    bloglovin
    På Facebook:
    Pinga Frisim
    Träningsbloggar
    Viktbloggar - Dietguiden.com



    SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg